söndag

söndag, å åter söndag. jag började dagen med att dra på mig arbetskläderna å gick ut å började rensa i våra land. det blev en stor skillnad. :) det tog en timma för mig att få bort allt ogräs. klockan blev 12 så då var det dags å slänga sig i duschen. för 13 hade jag bestämt med marina att hon skulle komma förbi på fika. å jag hade lovat henne nybakad äppelpaj. så efter duschen fick jag slängt ihop den. :) michan å adam kom på besök me. å pajen blev jättegod.

nu ligger jag här i soffan å slappar framför tv:n. markus jobbar nu. michan ska nog komma förbi sen, så ska vi käka nåt gott ikväll tillsammans. för inatt åker hon ner till bosnien å ska vara där i 3 veckor. hennes pojkvän e där nere nu å hälsar på sin släkt.
ska ta å ringa henne nu, det börjar kurra i min lilla mage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0