myror överallt

igår innan läggdags var det dags för att döda myror. markus gick ner å såg en jädrans massa myror. han ropar efter mig att hjälpa han att döda dem för dem kröp runt lite här å var i hallen. jag gick ner å stanna på trappan för att hålla utkik efter dem å vägledde markus istället. jag ville inte gå ner där bland myrorna. :) urcsh!!!
fasiken så sytligt! efter att han fick död på alla med en massa kök å vim spray så gick vi in till gärstrummet som e jämte hallen för att kolla om dem kom därifrån, å ja det gjorde dem. där kröp några fler omkring..... vi fick tatt död på dem me. å såg sen vart dem kom ifrån. från en springa vid en list. så markus letade upp radon sprayet å spraya som bara den vid den springan.
sen efter det fick man äntligen ro i kroppen för att gå å lägga sig!
i morses ringde markus till våran hyresvärd så han fick fixa nåt bra mot myrorna. så på lunchen fick vi nåt pulver som vi ska strö ut där dem tar sig in så ska dem dö av det. jag har pudrat som bara den. både invändigt å utvändigt!!! så nu jäklar. inga mer myror inne hos oss inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0