majas nya place


   
nu när vi åker bort så kan ju inte stackarn kunna vara ute på några dagar, så vi har ställt en stol vid altan dörrn så hon lätt kan kika ut iaf. hon älskar sitt nya liggställe redan :) hihi..... 

     

   
här var igår....hon låg så sött så jag kunde inte låta bli att ta kort på henne!!! :)


nu ska jag hänga upp nytvättade kläder, så det hinner torka till imorn. å sen blir det film. å efter det så ska vi packa å förbereda så mycket som möjligt inför trippen till strömstad imorn. 
kommer tyvärr inte kunna skriva på ett par dagar, men desto mer å skriva när jag åter e vid min dator + en massa härliga kort från strömstad :) 
ha det gott!! kram
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0