grej i trädgården

när jag kom hem efter jobbet idag så så höll markus å andreas våran granne på å greja ute i trädgården. dem klippte ner häcken här på våran framsida.
jag gick in, svira om å tänkte ta tag i att klippa gräset. kan dem så kan jag :) jag ville inte vara sämre jag. markus blev förvånad när jag kom ut å sa att jag skulle klippa gräsmattan. men glad att han slapp :)
så vi alla här gick å greja. tog varsinn öl. mycket trevligt var det. mycket roligare när man e några stycken som grejar ihop, går runt å tjötar lite skit mm..... det e grejer det!! :) 


   

   
kul med goa grannar.... blir nog några grillkvällar ihop här i sommar :)


men nu e jag trött. har precis tatt en dusch. just nu sitter markus å andreas å spelar på playstation med varsinn öl i handen. jag funderar på att ta med datarn ner å lägga mig i sängen å kolla på en av "irene huss" filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0