fredag

idag har det vart jobbet.... klibbigt värre. som vanligt nu för tiden. vi har införskaffat oss en fläkt men det e knappt man känner av den. det e fruktansvärt jobbigt nu när det e så varmt å behöva jobba. det värsta e ju för kunderna, att dem ska behöva sitta där i stolen å känna en annans illaluktande armhålor 2 cm ifrån sig..... hehe :) inte sååå nice!
men vad ska man göra....
efter jobbet idag så var jag runt i halva mark å leta efter klädstänger. långa stänger som jag ska sätta upp i min klädkammare. var dem inte slut så var dem för korta. så det blev inga. men nästa vecka skulle dem få in mer på "skene järn". behöver 2,46 meter långa.
men nu när jag kom hem å kika lite extra så ska jag nog korta ner på längden å köra bara halva väggen. så kanske det blir lättare å få tag i. å så får jag med dem hem mycket lättare me i min lilla plutt bil :)
väl hemma, så började vi greja, jag å markus. jag satte upp dem färdigdydda gardinerna, det blev såååå bra. vilken skillnad det blir med gardiner. mycket mera hemmbonat. kort kommer att komma. vill bara vänta in våra kökslucker som e på omlackering, så allt e på plats :)
markus fixa upp våra nya taklampor. det blev oxå riktigt bra.
nu har vi precis kollat på 2 filmer, druckit några öl som vi verkligen förtjänar, käkat pizza. mums mums!!!
så nu e det dags för mig å slänga mig i duschen, e inte fräsch nånstans.... :)

ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0