en regnig lördag

idag har vi slappat hela förmiddan. eller jag har rättare sagt gjort det. låg å löste korsord i soffan. markus låg i sängen till 12.00.
men efter att jag fick upp markus på fötter åkte vi in till borås. vi åkte till "harald nyborg" å köpte på oss trädgårdsset. så imorn om det håller upp hyffsat så ska vi rensa upp all ogräs mm. ska bli skönt å få gjort det. innan semestern börjar. efter det blev det en lunch på "tant grön". sen raka vägen hem.

idag annars blir det nog lugnt. e väldigt trötta. kom inte i säng förrän 03.00 inatt. när vi satt å spela poker så rann klockan iväg jättefort. :)
ska försöka ta tag i lite flyttlådor som e fyllda med en massa småkrafs å tavlor. kanske kan få upp några tavlor idag :) får kika på vad det e för nåt...

men nu måste jag vila, jag börjar se suddigt. e sååå trött
men hörs kanske senare. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0