åter hemma

väldigt skönt faktiskt. e sååå trött nu, har vilat i soffan precis, å det blev inte bättre. nu e jag tröttare än nånsin.... :) så idag blir det en vilodag. å maja var såååå glad att vi kom hem!!! hon har längtat efter mamsen.
strömstadstrippen blev lyckad. var mycket trevligt å mysigt. har tagit en massa bilder. det kommer senare idag. allt ligger kvar i bilen, väl så kameran. men vi hade tur med vädret. det var endast på måndag som det var regnigt hela dagen. igår kom även nathalie å johan förbi till strömstad. dem kom från smögen där dem hade varit en natt. det var trevligt med lite sällskap. vi har ätit sååå god mat å druckit gott. :)
jag fick även shoppat lite, kort kommer på det me sen :)
nu måste jag ta tag i mig själv å packningen som e kvar i bilen.
see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0