omelett

har tränat klart å hunnit kikat på "top model" som jag tycker e såååå bra....

det gick faktiskt riktigt bra för mig på testet, stolt över mig själv!!! :) nu ska jag bara prestera ännu bättre om 4 veckor. så nu gäller det å ligga i...... det e riktigt kul faktiskt å gå en kurs så här, när man har ett mål man ska uppnå. man ger sig inte, man vill bara ge mer å mer. det passar mig perfekt. jag hatar å fuska.

nu ska jag göra omelett till kvällsmat.....mmmmm.
har inte ätit det sen när jag var i egypten, å det var i början i oktober -08. å den dem gjorde åt en till frukost varje morgon var sååå god, så nu ska jag fixa det lika bra. det ska nog inte vara några problem.

ha det gott alla!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0