idag

fint väder man vaknar upp till, härligt å få se den blå himlen ibland :)

igår när vi var hos malin satt vi å kika en massa kläder å skor på nätet vi ville köpa.
en del har jag redan fått beställt i veckan, å det var rån H&M

  

  

  

  

  

  

  

  

  

men det finns mycket mer man vill ha....:) blir galen på allt snyggt. ibland önskar man att man var stormrik så man bara kunde handla å inte behöva fundera på vad man har kvar på kontot..... men så bra e det inte :)

min mor kommer förbi här snart på en fika, ska ta fram min kladdkaka jag bakade i måndags, som ligger i fysen nu, eftersom jag inte har fått äta av den i veckan sen fitnesskursen började, men idag e min ätardag, då jag inte behöver tänka på vad jag stoppar i mig :)

sen ska jag å markus kolla på TT när dem har hemma match. markus ska sitta med mig idag å titta, för han har varit sjuk i veckan, så han kan inte spela.
sen e det raka vägen hem, å svira om, å så ska jag dra till varberg å träffa ett par kompisar, vi ska äta lite gott å umgås.....ska bli sååå kul, var så längesen vi sågs nu.

ska äta frukost nu innan mor kommer, ha det gott alla!!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0