förlamad i halva ansiktet

gud så konstigt det kändes efter att jag fick bedövning i mitt tandkött, låg i tandläkarstolen kl 07.55 imorse. kändes som mitt ansikte blev tre dubbla stort på den halvan. fick lagat min tand, det gick jättebra, har ju tandläkarskräck men det gick vägen, men mindre kul å betala 1000 spänn för en kvart i tandläkarstolen. fasiken vad dyrt det e alltså!!!

åkte hem å la mig i sängen med huvudet bakåtlutat så jag inte skulle dregla....:)

börja jobbet 11.00 å kl 12.00 försvann bedövningen helt från munnen.....skönt!!!
lagom till man skulle äta lunch.

har sån huvudvärk, kan vara för att dem har borrat i mig. ska ta mig en alvedon, sen blir det en film, vet ej ännu vilken, ska bläddra i min film mapp här på datarn.
sen läggdags, jobbet imorn igen.... sen helg!! jippi..

ha det bäst kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0