1 år

har jag å min älskade markus varit ihop idag :)
å det ska vi fira med en fin middag ikväll på "georges restaurang" i borås där vi efter avslutar med en bio, "benjamin buttons otroliga liv".

  
   vi träffades första gången på våran nyårs resa till åre 07-08.... :) 

  

  

  
   min snygga klänning som jag glömt att jag har :) det e bra å kolla igenom gamla kort :)

  

  
  mitt i allt så hittar jag ett gulligt kort på min lilla maja, har myst ner i tvättkorgen :)

  

  
   markus firar sin 22 årsdag! hemma i sin gamla 1:a

  

  
   här ska vi på våra vänners bröllop

  

  
   våran första semester ihop, här e vi i ystad.

  
   våran andra tripp, den blev till cypern.

  
   min födelsedagspresent från markus, en weekend i mysiga Hjo.

  

  
   pepparkaksbakning

  
   han fick även offra sig å vara tomten hos oss förra året :)

  
   nyår 08-09

   

   
   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0