vinter

då blev det äntligen vinter :) bättre sent än aldrig, eller hur brukar man säga. a, nä jag vill hellre ha vår nu. bättre det här i för sig än att det skulle regna. det har det inte gjort sen i höstas här. riktigt skönt faktiskt.

det ska bli så skönt med helg, ska utnyttja den väl. :) försöka hålla mig så frisk jag bara kan. imorn e jag ju själv me på jobbet, ska bli ganska skönt ändå.

nu ska jag å min älskling kika på en film å äta kvällsmat.....

ha det så gott!!! imorn blir det bilder på dagens outfit. :)

kramar

Kommentarer
Postat av: Nadz

usch, jag längtar också till våren..

men snart är den väl här får man hoppas :)

2009-02-19 @ 19:02:02
URL: http://josefinundnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0