trött som få

nu e jag hemkommen från syrran. åhhh varför kan aldrig Kitty åka ut från Let´s dance......???! nästa gång borde det bli hennes tur.... fasiken så bra Morgan, Magnus å Laila e!!! nån av dem ska vinna! :)

nu när jag kom hem så provade jag lite kläder som kanske skulle funka till melodifestivalen imorn men det e så svårt å se vad som blir bra när man inte e iordning gjord annars när det gäller hår å smink. det får helt enkelt bestämmas imorn i sista minuten. det brukar alltid bli bäst!! när man inte har tiden å fundera utan bara ta första bästa liksom :)

snart ska jag kosa till sängs, jag e riktigt trött, som vanligt en fredag efter jobb mm....
ska vara på salongen kl 09.00 imorn bitti, min kollega Carina ska hjälpa mig rulla mitt hår, gullig som hon e!! så imorn ska jag ta med mig morgonfika till oss. min hemmagjoda supergoda kladdkaka!!!! mums....mums!! :)

natti natti....

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0