trött på kylan

ska egentligen inte klaga, för det e ju trots allt uppehåll å soligt emellanåt. men så förbannat kallt. jag e så trött på vinterkläderna nu, tycker allt e tråkigt å ha på sig..... :( suck!!!
jag måste nog ta tag i mina garderober iaf, så jag hittar lite annat å ha på mig, det blir bara samma å samma.....

idag har det åter vart jobbet, efter det gick jag å träna, kändes skönt efter helgen. fick även bokat lokalen idag där jag å marina ska ha festen. så nu känns det riktigt bra. nästan som när man har bokat en resa, känns extra gott när man väl har bokat å inte bara har planerat det. om ni fattar vad jag menar :)

ska göra lite kvällsmat nu å kika på den nya serien på ettan tror jag den går. "183 dagar". hoppas den e bra!
på återseende..... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0