slutat jobbet, äntligen helg

avsluta dagen med en solning på solhörnan i Kinna.... :) måste få lite färg nu innan melodifestivalen imorn. vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, får beslutsångest!!! måste börja rota i garderoben... vill ha på mig mina nya svartvita skor men så e det sånt slaskigt väder ute...aja det ger sig imorn, då kommer bilder me på min outfit jag tillslut valde :)

ikväll ska jag hem till syrran (michan) å hennes kille Anel, å kika på "Let´s dance" å äta lite gott. markus jobbar idag till 22.00, så efter han har slutat så kikar han också förbi.

ha en superbra fredag alla!!
kram

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Ja! Lite trist utan dem. Vem är din "favorit" av de som är kvar i tävlingen? :-)

2009-02-06 @ 17:55:23
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0