slaskigt värre

det var det på fotningen idag, slaskigt värre alltså!!! men kul var det. å det gick väl hyfsat. kunde kanse gjort lite bättre ifrån mig, men övning ger färdighet. ska ju fotas om 2 veckor igen, fast då e det Ingemar som ska fota mig. å så blir det inne i en studio. då blir det nog häftiga modebilder. jag vill nog ha riktigt knepiga, coola såna bilder. a det ger sig då. fotografen har ju lite å säga till om med. :)

men bilder från idag kommer senare i veckan. :) jag väntar ivrigt själv på att få se dem :)

var på dansen idag me, men lisa (våran danslärare) var inte där denna gången heller, blir så trött på det att det aldrig e hon som har lektionerna, utan bara en massa inhoppare. man har ju ändå betalt mycket. å e det lisa som ska ha klassen, som man har valt att få så får hon ju ta sina klasser. men istället väljer hon att dra på en massa semestrar. dåligt tycker jag!!!

ska äta lite mumsig kladdkaka å kvällsmat nu, sen blir det ett besök på min älsklings jobb. kika på en film eller nåt.

ha det så bra. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0