SEB

besöket på SEB e överstökat nu, vi kika på hur det ser ut å så om vi vill ta ett huslån, hur mycket vi kan ta i lån mm......
det var nästan lite nervöst, man lämnar verkligen ut sig om hela ens ekonomi till en okänning. självklart e det bankmannens jobb men ändå....lite scary!!!
har  varit om jobbet me å tagit hand om en kund.... mona (syrran) kom förbi jobbet, å vi bestämde att hon skulle med mig hem å ta en fika innan hon skulle bege sig hemåt igen å hämta barnen på dagis. så nu har hon precis åkt hem.

idag blir det ingen träning, e så sugen idag bara, men det e ju handledarkursen idag på trafikskolan. så det hinns inte med nån träning ikväll. lite hemmaträning i så fall. har ju fuskat så med min kladdkaka jag bakade igår, har smaskat på den både igår å idag, å jag får ju inte äta sånt.... hihi....busmari!!

längtar till mina kläder kommer nu på posten, har ju beställt från en massa ställen. hoppas bara allt passar. :)

tjing tjing så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0