mina ögon svider

efter dagen å gårdagens bravader...... det var en fullspäckad dag igår. först badet med syrrans barn. sen middag på kvällen, där det blev fullt ös långt in på natten :) 

   
    ida å emma

   
    hanna å syrran (mona)

   
    biljard dags

   
    jag å syrran kör lite singstar, abba tema.....

   
    syskonen ida å jonny kör en duell me....

   
    markus försöker lite han me :)

a skoj var det :) vi sov över hos syrran, å idag på morgonen när vi åkte hem så hämta vi upp deras barn som var hos mamma å syrran (michan), vi passa dem en stund. så vi åkte hem till oss å gick till lekplatsen en sväng.

   
    jag fick fatt i en gunga som jag inte har suttit på på flera flera år :) det var riktigt kul!!! hihi.....

   
    tittut :)

   

   
    oliver

   
    leon


efter en tur på lekplatsen så var det dags att åka till michan å adam å fira adam som har fyllt 9 år. vi gav han ett tennisrack å pengar.

å nu e vi hemkomna från kalaset, å jag e helt död!!! mina ögon svider!!! men samtidigt vill man hitta på nåt, det e ju ändå lördag! får se vad som händer....


ha en trevlig lördag alla, så hörs vi mer imorn!!! kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaart är dina ursnygga ljusa jeans köpta?

2009-04-26 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0