åhhh härligt

med det fina vädret.......
    

    

ja inte dem vackraste bilderna nu, tagna från balkongen.... har inte kommit ut ännu....:)

    

    
maja som myser efter en tur på balkongen.....

det så härligt å vakna av fåglarnas sång utanför, å att solstrålarna kikar in.
idag ska vi kika på ett hus, roligt.... man får lite inspiration. sen i eftermiddag ska jag å min syster Mona åka till våran andra syster Malin å ta en fika. var längesen nu!!!
annars e det en vanlig härlig slapparsöndag som gäller, soffan mm.....

nu ska jag ta lite av äppelpajen jag gjorde igår, å en kaffe till den....mums!!! :)
ha det gott...
hörs senare, kramar

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

ja semlor är riktigt gott :-) var nästan godare att göra dom hemma!

Äppelpaj är också gott, med massa vaniljsås!

2009-02-15 @ 11:51:38
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0