julfesten

gårdagen igår blev lyckad!!!
vi började med att köra gokart på "gokart city" i borås. där jag slog 2 grabbar av 4, inte illa pinkat utav mig hehe....därav en av dem var min pojkvän som var mindre nöjd..... hihi :) så jag kom på 3:e plats av 8 medverkande. 

   
   
markus
   
mona
   
sandra å jag
   
jag på pallen å tar emot min värdiga medalj! :)
   
daniel L som tog 2:a platsen å daniel S som tog 1:a platsen

sen efter det så åkte vi om "burger king" på vägen hem till mona å daniel där vi sen gjorde i ordning oss inför julbordet på "överlida hotell". 

   
det här blev kvällens outfit.

det blev en lyckad kväll med bra mat å hyffsad underhållning av en stackars farbror :) 

   
   
jag å mona försöker oss på en bugg.....det går sådär får jag säga...hehe :)


Kommentarer
Postat av: Mona

Ja, du var grym på att köra :) detta får vi snart göra om, det var riktigt roligt.. hihi

2009-12-13 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0