gammal å gråmig

nu har jag äntligen kommit hem... efter jobbet idag stanna vi kvar alla å gick igenom den blivande renoveringen som ska ske i oktober. kommer nog bli riktigt bra :)

idag på skolan fick vi lära oss att förändra ett ansikte, lite det vi gick igenom förra veckan men nu ännu mer å med endast feta baser.... var riktigt kul!! hehe.....fasiken så vi såg ut sen, ett gäng gamla tanter. vi tog fram rynkor, gropar mm i ansiktet. det e häftigt vad man kan förändra nån alltså.
här kommer lite kort på dagens lektion....


   
här har vi lisbeth som jag fixa till så här snyggt....hehe :)

   

   

   

   
jag 80 år.....


veckan bara rinner iväg, imorn e det ju redan onsdag. på fredag e vi lediga från skolan, men då ska jag passa på att jobba hela dagen istället. här e ingen ledig inte..... e det inte skola så e det jobb!

nu ska jag äta upp min kvällsmat. sen kommer det upp bilder på lite shopping.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0