tack för att det finns.....

........asolsprit!! har använt det nu några nätter omlindat runt mitt finger, å det har blivit mycket bättre :) tack gode gud för det! det såg ju inte alls bra ut för några dagar sen. men med asolspriten som har dragit ut varet e det mycket mycket bättre nu. :)

idag e det kalas här hemma för mig å mona!!! :) 25 år på måndag!
har såååå mycket å göra idag så jag vet inte hur jag ska hinna allt men det får lösa sig.....
på min lista:

- köpa gardiner till vardagsrummet
- stryka å sätta upp dem
- åka till systemet
- åka om syrran å hämta tallrikar å skålar
- handla lite grejer som behövs till kalaset
- röja undan en massa å slänga in en massa bröte i förrådet
- storstäda hemmet
- duscha
- duka upp borden
- fixa maten
- sminka mona
- sminka mig
- göra välkomsdrinken :)

sen så e det bara tuta å köra!!!

här får ni er ett kik på mina nya höstskor...

   

   

   

mycket sköna e dem. tack så mycket emma b för att du tipsa om dem.
dem finns på vagabond å kostar 1000:-

nu har jag brottom, varje minut e viktig för mig idag....
hörs mer imorn, med en massa bilder från kalaset :)
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0