övningkörning

idag har varit en väldigt lugn dag..... men skönt det med i mellanåt.
tidigare här ikväll så stack jag å markus iväg å övningskörde lite. jag var handledare å han elev :) det gick jättebra för markus. så bara han har fått lära sig lite mer så kan vi snart köra längre sträckor. för nu e det verkligen dags att han får fart på sitt körkort. 

   

   

imorn ska jag å pia träffas så maja å frisse får lukta lite mer på varann å kanske bli kompisar :) har köpt en liten grej till frisse å även till lilla engla, deras dotter som snart e 2 år. :)

vad det mörknar fort ute nu, på tal om annat... lite tråkigt, men samtidigt väldigt mysigt. nu börjar man längta lite till hösten faktiskt. tända en massa ljus mm.....

   

   
mys mys..... :)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hösten är otroligt mysig tycker jag. Härligt med alla vackra färger.



Ha en bra dag.

2009-08-12 @ 08:04:52
URL: http://ullabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0