om några timmar....

.........en ny vecka!!!
ska bli kul med skolan imorn.... :) blir tajt med schemat imorn bara. måste till läkaren efter skolan. så imorn bitti ska jag ta bilen till skene lasarett å ställa den där på parkeringen. ta bussen in till göteborg därifrån. sen när jag åker hem från göteborg så ska jag av vid lasarettet, hitta min läkare Justin så han får kolla på mitt finger som jag operera för 2 veckor sen, för nu ser det inte bra ut. det har svulnat så, blivit infekterat tror jag. å helt lila runt om.... :( inget kul alls.......

ok, svimma inte nu men nu kommer äckliga bilder, alltså på mitt finger......hehe
så får ni se vad jag menar. det ser inte alls bra ut....

    
   

   

a hoppas ni e kvar.....hehe så ni inte ligger i backen å e avsvimmade.... :)

antagligen kommer han trycka sönder huden jämte nageln å tömma fingret på var å vätska. nice.......NOT!

på tal om annat så har jag å några av arbetskamraterna mötts upp på Ikea, ska ju äntligen göra om på salongen. så nu har vi nog hittat det vi letat efter, kommer nog bli riktigt bra :) ska bli såååå kul å skönt att det blir lite bättre ordning.
köpte även lite grejer till hemmet, en dvd-pelare till spelrummet, en växt å kruka, värmeljus så nu e jag redo för hösten :)

får höras mer imorn så ska ni få mer besked om mitt lilla finger.
adios!

Kommentarer
Postat av: petra

Sv: haha tack ^^

okej, ginas byxor brukar ju vara ganska speciella ;)

2009-08-23 @ 22:31:06
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0