nästan en vecka gången...

....men 2 veckor kvar återstår av semestern :)
helt underbart!!! :)

igår kväll fick vi besök utav marina å tobbe. vi bjöd på en massa mat å en poker kväll :) det var mycket trevligt!!! markus tog hem pokern.

idag trodde jag att det akulle vara kanon väder, men det visar det sig å inte vara. väntar på svar från marina som e på väg ner till kusten å ska meddela mig vad det e för väder där nere. kan ju alltid hoppas på lite bättre än vad det e här hemma just nu. vill ju sola å bada. har gjort det 2 ggr denna sommarn hitills. å det e ju ingenting. piss e det!!! helt sjukt vad dålig sommar det har varit nu i juli månad.
annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. nåt får ju ske.... :)

jag vet vad som händer just nu vid detta ögonblicket, å det e frukost dags för min del å en kopp kaffe :)

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har bara badat tre ggr den här sommaren i Sverige, inte bra..

2009-08-01 @ 11:45:45
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0