mina presenter

det jag fick i present var...


   
ett presentkort på MQ från uffe med familj

   
ett presentkort på Team Sportia från mamma, malin, mona, michan med familjer....

   
ett halsband där det står mitt namn, handgjort. :) från michan, anel å adam

   
ett thomas sabo halsband från gunilla med familj, med en sax å kam på :) passar ju mig perfekt som e frisör. så snart får jag fylla på med en rougeborste nu när man snart e make up artist me :) 

   
grand design handdukar från marina å tobias

   
present på Lai Thai Massage från marina å tobias

   
å det här kortet e taget ur mitt Thailands album, som Markus hade slått in å skrivit på baksidan:

   
Grattis sötnos på din 25 årsdag! nu e det dags att tvätta bikinin å ladda kameran. för nu åker vi till fjärran öster.
ps. jag bjuder- vi bokar å planerar. pusssss din Markus.

asså, jag fattade först inte, jag såg ju att det var ett kort från thailand, men jag fattade aldrig att det var thailand som han menade att vi skulle åka till... men när det väl slog mig, så höll jag på att tuppa av!!! det kunde jag aldrig tro. att få en sån stor present. TACK MIN ÄLSKADE SÖTASTE MYSIGASTE MARKUS!!!!!! :) :) :)
wow.....fasiken så gott det ska bli!! jag kan fortfarande inte få in det.... han e ju bäst!!
hur ska jag kunna brecka det här när det väl blir hans tur att fylla 25?!?!?!.... jag får redan börja planera! :)

nu ska jag hämta pizza som blir dagens lunch, sen blir det en färd till borås där vi ska gratta markus mamma i efterskott! ska bli trevligt....

hörs mer imorn.
adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0