kul att se alla samlade!!! :)

igår blev en lyckad kväll. roligt å träffa alla syskon med familjer. å roligt när vi alla e samlade. det blir inte så ofta tyvärr.
lyckat blev det!!! :)
å fina presenter fick jag... kort kommer om en stund. :)
ska käka lite frukost först. har varit vaken sen 07.00. uppe med tuppen nu för tiden. kan inte somna om, e jättepigg. å jag vet varför det har blivit så, å det e tack vare att jag går upp så tidigt nu på vardagarna. man kommer verkligen in i det, med att man måste gå upp tidigt. men det kunde ju räckt på vackodagarna. så man åt minstånde kunde fått sova lite mer på helgerna, men icke sa nicke..... :) hehe... men skönt det me att komma upp i tid!!
min älskling ligger fortfarande å sussar sött! :)

ses om en sväng igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0