hann inte....

....slänga på datorn igår tyvärr så det blev aldrig nåt inlägg.
men nu så.... :)

igår på skolan, jobbade vi me ögonen. med skuggor eyeliner mm....
det var riktigt kul!! det finns smågrejer som man absolut inte har tänkt på när det gäller att sminka ögon rätt. så det e så kul å få lära sig allt riktigt. så nu på lördag när jag å mona ska firas ska jag allt göra oss snygga :) idag hade vi oxå ögon, fast lite mer moment att tänka på.
lite kort.....

   
här har jag sminkat malin

   

   

   
å malin sminkade mig

   

idag efter skola å jobb, så åkte jag å mona å handla maten till kalaset. för vissa saker ska förberedas en dag innan, så det hinner ligga å smaska till sig :)
sen efter det åkte jag å markus till min kompis; marinas faster eva-lena å hämta 2 klappbord. så vi får plats till alla gäster...
å nu har vi precis ätit kvällsmat.

fick köpt mig ett par höstskor idag me. kort kommer på dem imorn :)

imorn får jag sovmoron, istället för att behöva gå upp 05.50, så får jag sova till 07.50. ska bli helt underbart!!! e ledig från skolan imorn, så det blir jobb från 09.00- 18.00.
sen blir det att städa å få ordning på hemmet.....

hörs mer imorn.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0