GLOMUSTUMÖREN

vi skippar ystad, på grund av väder å vind.... det ser inte superduper bra ut när det gäller vädret. så vi sa det att det e nästan roligare å göra nån spontantripp nånstans, en natt kanske istället å göra lite dagsturer.... så det blir nog bra. :)

har iaf fått opererat mitt lilla finger... AJ, AJ, AJ vad det gör ont när dem ska ta bedövningen på mig.....fan!! fick fram en tår eller två faktiskt. det gick inte att hålla inne...det känns kan jag säga när en illlång nål sticks in i ett litet stackars finger... :( efter det så borrar läkarn ett hål, klipper bort den lilla köttbiten (glomustumören), sen bränner han en massa i hålet....inte så nice ska jag säga. NU VET JAG HUR ETT BRÄNT MÄNNISKOKÖTT LUKTAR om man säger så.....hehe :) nä, ursch asså... jag känner fortfarande lukten av det....

jaja, man överlever. det e ju inget farligt i sig att ha den cystan. men det e symtomen som e fruktansvärt jobbiga. ilningar ut i fingertoppen, stickande singnaler, å så fort det blir temperaturskillnader så ilar det.... man vill typ bara hugga av hela fingret när det händer. å nej jag överdriver inte!

nu ska vi åka å handla lite, sen får vi se vart det bär hän. nått ska vi nog hitta på med andreas å johanna. :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0