GBG

idag blev det Göteborg med johanna å andreas, vi började med en lunch på avenyn. kommer inte ihåg vad restaurangen hette, men gott var det. sen palla vi oss ner till kungsgatan där vi shoppade loss :) sen tog vi oss en paus med en fika på "cappucino". efter det gick vi in till 3-butiken, där jag fixa mitt nya abonemang med dem. å det blev en "htc-magic". :) den e vit å silvrig. mycket nice tycker jag :) kort kommer imorn....
vi skulle egentligen fortsatt en sväng till liseberg, men vi var helt slut i benen efter all shopping å så, så vi bestämde oss för att åka hemåt å grilla istället hemma hos oss. å det gjorde vi rätt i, det var mysigt å mycket gott!! :)

men nu ligger jag i sängen, å e helt slut. ska kolla på "alla vi barn i bullerbyn". astrid lindgren filmerna älskar nämligen jag. :) dem e ju sååå mysiga! det e synd tycker jag att det blir mindre av såna filmer i nuläget. nu kommer det bara en massa filmer som e tecknade å som e med fantasi figurer. overkligt mm....... synd tycker jag.

natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0