en väldigt lugn helg

igår när jag äntligen hade jobbat färdigt fick jag storstädat hemmet. å det kändes väldigt skönt efteråt. :) å riktigt rent blev det. så efter det så var jag värd en pizza. jag ringde Pias pizza som ligger här i Kinna å beställde en hawaii. åkte hem igen å njöt av varenda tugga. tidigare på kvällen gick jag förbi godisbutiken å köpte på mig en massa gottigottgott... så det blev min efterrätt. :) gick å la mig hyffsat tidigt igår. var sååå trött efter veckan som gått.

i morses kom jag upp 09.00, käka frukost å tog en kaffe, löste lite korsord. å under tiden hör jasmine av sig å fråga om vi skulle hitta på nåt. så jag hämtade upp henne 10.30 å så åkte vi till skrädderiet å fika lite å tjöta en massa tjejsnack. mycket mysigt var det. efter det hängde hon med mig till kinna måleri där jag köpte mig kakeldekor. köpte helvit med glans i. så nu e halva av den blå randen fixad i badrummet. blev såååå mycket snyggare!!!

sen drog vi om JC där jag fick köpt mig en over size kavaj. har letat efter en sån sen våras, men inte lyckats hitta nån bra. men nu så har jag äntligen en sån i min garderob :)

kort på den kommer imorn.... :)

om en sväng drar vi in till grannarna.

mamma e fast i turkiet me förresten, hon å en väninna har varit där i en vecka nu å skulle komma hem 19.00 i Sverige, men dem har inte lyft än från turkiet. det e nämligen pilotstrejk. men min syster ska hämta dem så hon har ringt å kollat hur det går, å dem skulle nog få lyfta 20.30 som det ser ut nu.... så vi får verkligen hoppas på att dem får göra det. jobbigt det där när sånt händer. när man vet att dagen e kommen då man ska hem från en charter resa, då vill man ju bara hem...... sitta å vänta som dem har fått göra hela dagen e ju såååå tråkigt. man blir ju lätt lite nervig på sånt.

aja, sånt händer...

nu ska vi fixa nåt å äta...
hörs mer imorn...
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0