vill plocka ut mina ögon

a ni läste rätt........ fan vad jag hatar min pollen just nu, det slutar inte klia i ögonen, jag gnuggar ihjäl mig.... vill plocka ut dem å sätta i ett par som fixar pollen, för det e sååå jobbigt. ni som inte har pollen besvär kan inte ana hur jobbigt det e!!!
men som sagt tidigare, så e snart perioden över för min del.... mina problem ligger på våren.

tisdag imorn, känns ju riktigt skönt. att måndagen redan har gått. det känns som söndag idag nu när man har varit ledig å varit borta tills idag. :) å på fredag e det ju en röd dag, så en kortvecka blir det, å det e aldrig fel ibland!!! :) vet ej ännu vad som händer till helgen. traditionen e ju varberg på valborg men får se, inget bokat ännu.

nu ska jag slänga i lite mer ögondroppar å hoppas det slutar klia efter det. sen e det sängen som gäller....e trött!!
ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0