varm

det känns som man e utomlands ju.....klibbigt värre här inne i våran lägenhet. jag står knappt ut! men ska ta mig en avsvalkande dusch nu så får jag hoppas det blir bättre.
har precis kollat på en film nu, en lugn å skön kväll har det vart. jag å markus grillade på våran balkong innan me, första gången i år :) mumsfillibabba var det!!!

imorn har vi bestämt oss för att fortsätta packa. tömma vissa skåp som innehåller, cd-skivor, fotoalbum, böcker mm..... längtar lite faktiskt. e så kul å packa nu när man längtar så till flytten. känns som det närmar sig ännu mer nu när man börjar packa :) ca 1 månad kvar....

hörs mer imorn.
nu e det en dusch som gäller! kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0