tja

nu har man jobbat klart....ätit lite kvällsmat.... e seg, jag borde träna, men orkar inte ens tänka den tanken just nu :)
tänker bara på flytten nu..... på fredag e det 1 månad kvar, så nu börjar det närma sig!!! :) både jag å markus längtar sååå nu, pratar om det titt som tätt.

mina sista kunder idag var min ena systers (gunilla) döttrar, dem bor i lerum, så det blir inte så ofta man ses, man har ju sitt liksom på helgerna så det e svårt att få ihop det. men det var mycket trevligt att ses idag :)
vi blir så flamsiga ihop....hehe. lisa blir 17 i år å emma blir 15 år... så flamsigt värre blir det.

efter jag klippt dem så åkte dem om mig lite snabbt å prova ett par jeans å tre toppar som jag inte längre kan ha, en annan har ju format till sig lite......haha! så man borde som sagt va på gymmet nu..... :/

ska fixa fram lite kort på det jag shoppade i helgen, kommer om en sväng... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0