MUA

jag ringde till International make up center innan å beställde en blankett om höstens kurser. ska anmäla mig till Göteborg till hösten. då kursen börjar 17 aug- 23 okt (tror jag). då kommer jag få köra 06.30 här ifrån Kinna. tiderna kommer vara 08.00-12.00. sen efter kursen så får jag köra tillbaka till Kinna å jobba eftermiddagarna. så det kommer bli 10 tuffa veckor men det får gå. allting går om man bara vill :)
det ska bli sååååå kul!!!! längtar redan! har velat bli mua så länge nu! kul å bli bredare, få chansen till andra jobb utanför salongen. få jobba på visningar mm.... :)

                                              

nu ska jag fixa kvällsmat å bara slappa..... 
hörs imorn!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0