efterlyst

ursch ursch....säger jag. fasiken vad mycket det händer här i sverige.... många som blir våldtagna, å fler å fler personer försvinner utan nån förklaring. å sen hittar man dem mördade. jag fattar inte!!!! eller vem gör det?! men det e verkligen så hemskt!!! kollar på efterlyst på 3:an...
jag går inte själv nånstans på kvällarna/nätterna längre då den tiden oftast gärningsmännen slår till. det e taxi som gäller eller att man har följe med nån.
hoppas man på nåt sätt kan få ett slut på alla hemska händelser eller iaf får det att minksa. men det e svårt!

fick höra senast idag av en kund som berätta när hon fråga sin sambos son vad han ville bli när han blir stor. han svara.... - jag vill bli soldat, för då får man döda folk! (han e endast 10 år)
ok.....??!! vad håller världen på att sluta??? kanske ska börja slänga alla krigsspel i barnens rum mm..... för nånstans måste dem få den idén på att det e ok! å så får det inte hålla på.... men det e ju det som e ett problem, att alla ungar i nuläget spelar en massa hemska spel å dem får adrenalinet därifrån.

a, inte alls bra det här! riktigt sorgligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0