det var då det

åhh vad jag längtar tillbaka till både värmen å känslan när man reser utomlands att bara vara..... det e ju sååå härligt!!!

   

   
    här håller jag på att skapa en fin sköldpadda. Thailand, februari 2006

   
   
titta så snygg den blev!!!

   
    redo för "full moon party"

   
    jag lyckades även bränna sönder mitt ansikte...... det gjorde riktigt ont!!! farligt me! 

   

jag längtar så till nästa långresa...... nu när vi ska flytta å så, så får vi se vad vi har råd me till vintern som kommer.
markus har aldrig varit i Thailand så det hade varit kul å fått visa han det. å jag vill ju se mer av landet. finns ju en massa öar jag inte har besökt ännu. men en annan drömresa e Florida å Key West, å sen avsluta med en karibien kryssning. men den resan kostar betydligt mycket mer än vad Thailnad kommer att gå på. så vi får se helt enkelt. om det nu blir nån över huvud taget. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0