back in Kinna

åhh det var ena gött!!! "borta bra men hemma bäst"....

det var mycket trevligt i malmö, en härlig stad. och vi får inte glömma köpenhamn som var mycket trevlig den me :) nu när man lärt känna malmö så ska man åka hem. det tar ju alltid en dag eller två innan man kan stan.men det var inte första å sista gången vi besökte malmö. :)

håller på att tvättar å jag använde en del av kläderna jag shoppade där nere så jag får helt enkelt visa er vad jag shoppade imorn istället men här kommer lite andra kort från vistelesen...


   
    fredagens kvällsoutfit.

   
    min snygga pojkvän

   
    en massa shopping

   
    lunchdags = öl!!!!!!! :)

   

   
    3 minuter efter vi anlänt på systemet, så fick dem köa för att få komma in, det var så mycket folk....haha, helt sjukt!!

   
    lördagens kvällsoutfit

   
    markus outfit

   
    therese å jag, hemma hos therese å jimmi på grillkväll

   
    jag å therese har startat upp dansgolvet

   
    köpenhamn

   
    nyhamn

   
    

   
    glassdags!!!

   
    söndagens kvällsoutfit

   
    öldags igen

   

   
    hotellet vi bodde på, "Scandic kramer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0