äntligen helg!!!

sååå gött!!! :) ledig ledig å ledig....

syrran å barnen e här på besök, ska snart äta lite lunch... det blir lax med romsås å kokt potatis.
sen får jag se vad som händer. har inget planerat i helgen. förutom på söndag, då ska jag å markus till borås å fira hans farfar som har fyllt år. å så ska dem fira markus lite som oxå har fyllt år. sen när vi kommer hem så får vi besök utav hans mamma å mostrar mm. då e det deras tur å fira markus :) så den dan blir fullspeckad.
men imorn, ska jag försöka vara duktig å rensa bland mina kläder för det behövs verkligen! fasiken vad mö skit man samlar på sig. å så ska jag storstäda. jiihaa..... :)
men det e alltid skönt efteråt. man känner sig sååå duktig!!

hörs mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0