SPÅDAMEN!

Hej, nu sitter man här vid tangentbordet med sin första blogg, lite pirrigt faktiskt....:)

Har jobbat ännu en dag på salongen, en dag som alla andra, men jag älskar mitt jobb. det känns skönt att man har hittat rätt!!

Min syster ringde och berätta för mig att hon hade varit å spått sig idag, tycker det låter lite läskigt när man får höra allt spådamen har sagt. särskilt när det handlar om mig....
Har faktiskt själv varit där -06. Jag tog fram blocket efter att jag pratat med min syster, för å se om nåt har inträffat efter den dagen jag var där, om det stämmer.
Och en del grejer har ju faktiskt slått in.....:)
..... att jag träffat en blond kille, som jag nu e sambos med.
..... att jag skulle starta eget, å det gjorde jag i mars i år.
Och det e ju ganska stora grejer som faktiskt har inträffat.



Thumbnail



A kanske ska åka förbi spådamen igen.....hmmm, får fundera på det.

Ha det bra så hörs vi snart igen!!
mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0