sååå trött

tänkte inte skriva idag, e sååå trött!! men man kommer efter så, så jag ska skriva lite kortfattat tänkte jag om vad som har hänt i helgen  :)

kursen i gbg var jättebra! min skrattmuskel var helt förstörd sen, å det var ju bra. å man fick sig verkligen en påminnelse om hur vi ska ta för oss mer här i livet vi kvinnor, å att man bara ska ta en dag i taget, leva livet!!! mm.....
dem la upp föreläsningen så roligt så hela dagen var värt varenda krona!

igår var vi hos mona å c/o å käka gott, drack lite vin mm....bara hade mysigt!
idag e jag sååå trött, vet inte varför men det blev verkligen en slapparsöndag. fast jag å markus var hurtiga när vi kom hem, tog oss en riktig långpromenad i det fina vädret.

sen efter det har jag fått tvättat lite, å sovit i soffan. :)

stackars maja me, hon har fått nåt såraktigt ovanför ena ögat å mot örat + i nacken, så framtill e hon helt kal nu, hon har kliat sönder sig, så det bloar å varar....:( ska ringa till vetrinären här i kinna imorn, å försöka få en tid imorn så jag får kolla upp detta, fattar inte hur hon kan ha fått det eller vad det kan va???

jaja....å jag börjar bli förkyld nu me, eländigt! suck!....

ska ta mig en kopp te :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0