en pysslar dag...

efter jobbet idag var jag iväg runt hela mark kändes det som. jag var förbi skene järn å köpte lite småplock till advent, skulle även få tag på en julgransfot men det fick jag ej, så jäkla fula det finns överallt. e det nån som sett en snygg julgransfot så får ni gärna säga till...

sen for jag vidare till team sportia å handla mig en fotboll som jag å syrran ska ge lilla leon i 3-årspresent, han fyllde den 26 nov. så vi ska fira han imorn. vi har även köpt en snurrstol på ikea som han kan dra för å gömma sig i...a svårt å förklara.....:)

sen efter det att jag fick köpt fotbollen, så åkte jag till zooaffären å mat i mark. jag hittade lite julklappar till lilla maja, å godis till henne, sen passa jag på att småhandla lite me.

tillbaks till kinna, å förbi apoteket, in å köpte  en nässpray till markus, åkte förbi hans jobb å lämna den, sen fick jag äntligen åka hemåt.
men då var det inte att vila inte, då var det storstädning som gällde, å advents pynta lite.

skulle sen efter detta åka till nathalie å kolla på idol, men var inte klar förrän 20.30, å inte hade jag ätit eller nåt, så jag hoppa det å stanna kvar hemma. var helt slut efter alla ärenden å städning......

måste ladda inför morgondagen, då e det fest. vi sk aha förfest hemma, kul nu när man har storstädat å allt, får göra om det på söndag....jiiihhaa!!!! :)

gött me att johan palm fick lämna idol nu, det var verkligen på tiden, å ni som inte håller me, ni e tondöva!!!
fan vad han suger å fan vad liten han e!!! haha...
å robin var bra idag! gött det!

får mysa lite med majsan nu, ha det så bra!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0