barnvakt!!!

ja, då har man provat på det igen å vara barnvakt....:) vi hade jätteskoj!! det kan inte bli tråkigt med mig, flummiga jag.
jag kom dit å det börja med en kram från dem båda, mysigt!!! :)
sen gick syrran å daniel till kalaset, å jag, oliver å leon gick in till vardagsrummet där tv:n stod på å kika lite.
efter en liten stund tog jag fram min kamera som dem gillar såå mycket, haha.....
..... dem ska alltid spexa framför den, som ni ser här:.........

                 
   
                 

  

             
   lite fösök från dem båda att själva ta kort....haha, sådär men bra för å vara dem!!! :)

  
   lite godis dags.....mums!

  
   myspys i soffan...leon, oliver å jag

det var en mysig kväll med dem söta små....:)

idag på morgonen ringde syrran (michan) å kolla läget, vi var båda själva så vi bestämde oss för att äta frulle ihop så hon kom förbi, det var mysigt, aldrig kul å äta frulle själv, så jag fick dukat upp här med lite tända ljus mm... e ju så mörkt ute, rena rama höstvädret....


ikväll e det annat som väntar, ska åka in till borås å festa lite, det blir jag, emma, malin å becca som jag vet än så länge...
ska bli kul, var längesen nu jag festa med dem, iaf med emma å becca :)
ska ta med mig skumpa å en flarra vin. vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig, får rota i min garderob sen.
ska ju åka snart, gud vad klockan rinner iväg......

måste duscha nu mm....
hörs senare.... kram



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0