åter en ny vecka

igår, lördag så var vi ju först på kalas i överlida å fira leons 3 årsdag. sen for vi hemåt, svira om till partykläderna å vänta in gästerna som skulle komma förbi. vi blev bara fler å fler.....kul kul!!! :) 

               

   
      
 


det e som det alltid e, roligast på förfesten, kommer man på försent, typ när man märker att det endast e småglin på hotellet, man vet ju om det me, å ändå går jag dit....fan riktigt onödigt! gick hem efter knappt en timme. lite läskigt å gå hem själv, bor nära i för sig, men man vet aldrig. kan lika väl hända mig nåt illa som det kan hända nån annan nu för tiden. så jag ringde markus som var klok å stanna hemma, så jag skulle känna mig lite mindre skraj.
kom hem vid 01.00, la mig i sängen, vred å vände på mig. började må riktigt illa nu, men inte soppas så det kändes som jag skulle behöva spy, men gick mot toaletten ändå för säkerhet skull, å så fort jag fick syn på talettholken så kom allt upp.......mmmmmm, nice..... NOT!! fan vad äckligt det e å spy, å jag kan inte fatta att jag kunde må så illa efter endast 5 1/2 cider. jag brukar i för sig aldrig dricka cider. men för bubbligt för min mage visade det sig. så det ska jag hålla mig ifrån hädanefter...

mådde prima idag iaf så det var ju skönt det :)
börja dagen med å städa lite, körde igenom golven igen å torka lite här å där.... markus hade vart riktigt duktig igår, medans vi andra var osmarta å gick till hotellet så städa han upp efter oss andra, å diska mm... gott å sluppit det idag, TACK ÄLSKLING!!! :)

1:a advent idag me, så då e det julskyltning i Kinna + att affärena e öppna, så jag ringde syrran å fick me henne på en runda. fick faktiskt hittat mig en nyårsklänning + en annan klänning som jag har varit sugen på sååå länge så jag passade på att köpa den med. å så fick jag handlat lite julklappar.

sen efter rundan på byn, åkte jag hem å griljerade våran julskinka, mmmmmm så gott det luktar!!
tog mig en liten bit när den var klar, mums mums....

klockan rann iväg så det var bara att byta om till danskläderna, hämta syrran igen, så for vi vidare till skene på lite danslektion, segt idag, men jag kämpade mig igenom den.

så nu ligger jag här i soffan å har precis kollat på "Quantum of solace" med markus.
ska nana nu, upp å jobba imorn...

gonatt!! kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0