ännu en härlig morgon.......

ja då var det lördag morgon, pigg som en liten ärta...:)

idag ska vi fira min pojkväns mormor som fyller 70 år. det blir curling å lite middag. har aldrig testat på curling, det närmaste jag varit det e genom tvrutan :)
men det ser roligt ut....

sen ska vi till henne å äta mm....

sen senare på kvällen ska jag festa med en av mina bästa kompisar, therese, ska bli jättekul!!! det var inte igår det hände precis...
blir nog borås...:) :)

sen kan jag tänka mig hur min söndag kommer att se ut, bakis hela dagen, har också bokat tvättid så det blir väl till att ta hand dom den...:(

jaja....hörs här, ska äta frölle nu.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0