än så länge en väldigt lugn å slapp dag!!

det e så härligt å vakna upp till grävskopan kl 7 på morgonen när man e ledig å äntligen får sova ut...
men inte det.... låg å halvblunda till 9.10 sen gav jag upp. dem håller nämligen på å drenerar huset här vi bor i.

åkte om jobbet å klippte en kund som ringde igår eftermiddag å ville ha min hjälp, ska inte göra nåt så direkt på dan idag så jag klippte han 10.30 å när jag var på väg ut ringde jonny å också var i akut behov. så jag boka in han 14.00. så ska snart bege mig åter igen till jobbet, har preis ätit lite å så, skulle ta tag i lite städning, men det har jag inte orkat mig på ännu, får ta det efter jag tatt hand om jonny, vad man blir trött på detta gråa väder asså...

sen efter jag har fått städat hela lägenheten, så ska jag bege mig till överlida, till syrran å passa oliver å leon :)
ska bli mysigt, kolla på idol, inte för att jag tror dem vill titta på det men det får dem göra hihi.....

see you later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0