åhh det e inte klokt....

........vad spännande Prison break e nu, men det närmar sig nog sitt slut nu tyvärr...
men det går verkligen inte å missa nåt avsnitt, det händer så jäkla mycket.
nog me det.....

har precis vart å tränat nu, helt mör i kroppen.....jag å emma var på två pass på raken, det var tufft men skönt som det alltid e efteråt. först var vi på bodytoning å sen direkt på flowin. det var första gången vi testa flowin, å ni som inte testat det så ska jag säga att det var riktigt jobbigt, men riktig skön träning, skönt att man får träna yttre å innre sida på kroppen också.
kom ut för duschen precis innan jag slängde på min laptop å börja skriva här, med ena ögat på skärmen å andra ögat på tv:n, kollar på "bonde söker fru".... :)

e hungrig me!!! ska laga till lite mannagrynsgröt å lite annat gott gott till det.....

ha det nice! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0