vad händer???

vet inte vad som ska ske ikväll, har inga planer... e jag tråkig eller vad....lat att ta tag i nåt. hoppas på att det e nån annan som e glad i det å vill komma på nåt skoj å göra....:) än så länge verkar det inte finnas nån... fasiken det e ju lördag, nåt borde hända?!
markus jobbar natt idag... jag e vin sugen, fick så himlans gott vin av markus pappa i julklapp, "Gloria chardonnay" heter det.

nu medans jag sitter här å skriver fick jag svar av  johanna som var sugen på att hitta på nåt ikväll, kanske blir utgång i borås. äntligen nåt å göra.....tjohoo!!! :)

får svira om lite tror jag... å korka upp! :)

ciao!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in...





fin blogg btw.. :D



kram <3

2008-12-27 @ 22:39:55
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0