vad folk!!!

herregud jag trodde jag hamnat på gekås parkering när jag kom till ica idag å skulle handla nyårsmaten, det var inte bara jag som tänkte det......haha. alltid så varje år..... att man aldrig lär sig! men som tur var hade jag med mig daniel. han fick mer eller mindre köra vagnen medans jag sprang med inköpslistan i handen å leta upp alla varor vi skulle ha. det gick ganska smidigt undan, men det fanns dem där tanterna som skulle knö mm.... a precis som på gekås. dem tror dem äger..... haha.
men jag tror jag har fått med allt vi behöver nu. det märker jag annars imorn, när jag står mitt uppe i allt. ska bli kul, längtar faktiskt nu till morgondagen.
ska lägga mig i tid ikväll så jag e pigg å fräsch. ska springa förbi solariet imorn me, orkade inte det idag.

hoppas alla ni andra e laddade inför morgondagen!!! :)
jag önskar er en mycket trevlig nyårsfirande!!!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0