julhelgen

ja, då har julen passerat typ..... men mysig har den vart!!!
det började först med uppesittarkvällen hos marina å tobbe i skene, där vi hade ett knytkalas med julmat, klappleken mm.... det var jättemysigt å trevligt!!!

          

  
   jag å min bästis marina....:)

  
      
                                                  här blev det även lite sanning eller konsikvens.

ja mycket trevligt var det.....:)

kom hem i god tid me, var skönt. vill ju må bra å vara pigg på julafton.

julafton kom, åkte hem till mamma halv ett, där vi samlades alla syskon med familjer. dagen började med dopp i gryta mm....
sen var det dags å samla sig framför tv:n å kika på kalle ankas jul å dricka glögg å smaska i sig julgodis så man blir ännu mättare.... :)
sen vänta vi in michans son adam som kom efter kalle anka från hans pappa, å när han kom var det dags för tomten att komma. å nu första året jag å markus firar jul ihop fick han ställa upp som tomte. det blev sååå bra!!! så duktig så min älskling!!! 

          
ett golfsett jag fick av markus

          

  
   tomten (markus), å jag

  

          

alla var nöjda å glada för sina julklappar. å min julklapp till markus jag inte har kunnat berätta så mycket om, det var biljetter till melodifestivalen i gbg den 7 feb. parkettplats..... ska bli kul! jag hoppas bara på att björn gustafsson kommer att vara där, men den turen får la vi inte. kanske också ska boka en natt på gothia så vi kan ha en heldag där inne med ett besök på nån restaurang också... :) mysmys...

juldagen kom den med, då for vi till borås till markus farmor å farfar å fira lite jul med dem. en massa julmat var uppbokat på bordet, mums mums... :)
åt som vanligt hur mycket som helst, det går ju inte å undvika när det finns så mycket gott å välja på...
sen blev det en lugn å skön hemmakväll. det tackar jag för idag. mår prima!!!
vi åkte in idag, jag, markus, mona å daniel. lilla leon var med också. vi kika lite i affärer å fika lite. på väg mot bilen med lite tid över innan markus skulle börja å jobba gick vi om game affären å så fick markus köpt sig sitt efterlängtade "playstation 3".  guitarr hero, here I come.... :)

å nu e jag vrålhungrig, har riktigt ont i magen, måste fixa nåt å äta nu.

men ha det så bra alla!!!

puss å kram mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0